Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2020 20:19 - Приказки под Шипковия храст
Автор: miri479 Категория: Други   
Прочетен: 1243 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

/продължавам да дразня зелени, извинете, червени човечета:)/…

Та, мили деца, сега ще ви разкажа една приказка, но не от тези с щастливия край… Имало едно време много красиво езеро… Още го има, де, споко:)…

imageСега, няколко въпроса, не като  за „Стани богат”:

1.       Знаете ли, кой подари Македония на „братята” от Югославия, понеже, нали сме пичове, та:  „Земя, като една човешка  длан, но по-голяма ти не си ми нужна”?…

2.       А кой умишлено  правеше антибългарска политика в тази държава и че сега пред хотелите им можете да видите всякакво знаме /дори турско/, само не и българско?…

3.       Знаете ли, как се излизаше от България в чужбина по времето на СОЦ-а?...

Но обикновените македонци, не мразят нас, българите, повярвайте ми!…  Запознах се с едно мило момиче, сервираше в хотела, в който отседнах. Мъжът ми й обясни, че сме били в Охрид и тя с усмивка попита:

-          - Е, добро ли е?

-          - Добро, добро – отговорихме в един глас, с македонски акцент…

Когато ме видеше, дори да не  е на работа и аз да не съм я забелязала, ми казваше весело:

-          - Здраво!

А аз по инерция отговарях:

-          - Здраво !

И си говорехме – аз на български, тя на  „македонски”, но се разбирахме:)…
image

И заживели щастливо… Да, ама не… Край на приказката:)…

    


Тагове:   БСП,   македония,   приказка,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nkf - Другариата подари Македония на ...
03.08.2020 16:40
Другариата подари Македония на сърбославия, защото така им наредиха от Москва. А знайно е, че другарите са безродови, тоест - изроди /излезли от рода, соего рода мутанти/. А Москва си има стара геополитическа стратегия както за България като цяло, така и за Македония в частност. Македонизмът е московско изобретение още от края на 19-ти век. Имперската политика на Русия е постоянна, без значение дали я провежда Руската империя, СССР или настоящата Руска федерация.
цитирай
2. barin - "Още го има, де споко". ...
03.08.2020 17:03
"Още го има , де споко". Само че не е наше, Мири. Надявам се някога да стане. Два пъти съм ходил до Охридското езеро.
Поздрави!
цитирай
3. miri479 - Здравей, nkf,
03.08.2020 17:39
Подкрепям твоята позиция, но някои хора ще отрекат и това... Те разбират само нещата, които са в тяхна изгода. Темата Македония е една голяма болка за българите, обаче на „братята” руси, преследващи политическите си интереси, хич не им дреме за нас, така мисля, поздрави!
цитирай
4. miri479 - Здравей, Барин,
03.08.2020 17:42
за съжаление, не съм оптимист като теб, Охридското езеро е безвъзвратно загубено, но поне сега имаме свободен достъп до него, поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 555182
Постинги: 237
Коментари: 1252
Гласове: 5762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031