Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2018 08:14 - Приказките след Истанбулската конвенция
Автор: miri479 Категория: Забавление   
Прочетен: 547 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.02.2018 14:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Принцът се приближи с тихи стъпки, Спящата красавица бе толкова прелестна в рокля от времето на прабаба му, че не се сдържа и я целуна по бузата. Но в този миг целият дворец се раздвижи и той побягна изплашен:

- Съжалявам, любов моя – прошепна, – но ще ме осъдят за сексуален тормоз.

- Простак! – викна подире му тя и запрати един чехъл по него.

След това, за да се излекува от травмите си, тя започна да посещава клуб „Анонимни жертви на сексуален тормоз”, където вече се бяха събрали няколко приказни героини.

- Аз ще съдя моя принц за отвличане без моето изрично съгласие – заяви войнствено Снежанка. – Под предлог, че уж  съм била мъртва. Как човек ще е първо мъртъв, а после жив? Няма никаква логика.

- Аз вече осъдих вълка за 15 хиляди долара – рече весело малкото момиченце с червената шапка.

- Аз пък – додаде скромно Пепеляшка – възнамерявам да повдигна дело за насилствено влизане в дома ми и мерене на пантофки с цел брак, за което не съм била предварително писмено известена.

- Моето дело е сложно – рече важно Алиса – съдя едновременно Белия заек за примамване в тайнствени кладенци, а от друга страна Шапкаря за похотлив поглед, докато ме наливаше с чай и за това, че отказа да ми даде информация накъде да тръгна, за да ме задържи. Катерицата е свидетел, но още не можем да я събудим. Всъщност – махна девойката с ръка – тя може да свидетелства и в спящо състояние, знаете как е. Смятам да съдя и кралицата за умишлен опит за посегателство над моя живот, но първо да приключа с другите две дела.

- Моята е лесна – подхвана Моргана Ла Фей, – всеки съд ще отсъди в моя полза против Артур, защото това на практика е кръвосмешение.

- Не го ли прелъсти ти? – учуди се Спящата красавица.

- Да докаже, ако няма доказателства черно на бяло, дефакто отива в затвора, или си плаща.

- А Гуенивиър?

- Нея не я мисли, тя предаде нашият клуб по женска солидарност и упорито отказва да предяви претенции към Ланселот. И Малката русалка трябва да повдигне обвинения срещу нейния принц за пропуснати ползи /изгубване на гласа/ – добави убедено.

- Но нали тя доброволно го даде на вещицата – възпротиви се Спящата красавица.

- Както и да е, беше заради него. Ако не беше се разбил с тъпата си бракма, която нарича кораб в океана, нищо от това нямаше да се случи. Изпроси си делото!

- Точно така. Аз съм завела вече срещу Звяра за отвличане и задържане против волята ми в замъка му – обади се Бел.

- А аз към жабока – допълни принцесата от „Жабокът-принц” за нарушаване на правата ми и открито склоняване към зоофилия.

- О, това ще му струва поне четвърт милион – Моргана потри доволно ръце.

- Аз пък – рече бавно котакът в чизми, докато суетно пилеше маникюра на лявата си лапа – съм много добре, откакто щефът разкара онази глезла, без да й плаща издръжка. Сега с господаря сме модерна джендър двойка и Истанбулската конфекция /простете, конвекция*/ защитава правата ни. А твоята история? – обърна се той към Спящата хубавица.

- Моята ли? Един кълмук ме събуди, а после избяга, а по план вече трябваше да съм омъжена, наближавам 17 години.

- Как те събуди?

- С целувка.

- Имаше ли писмено разрешение за това?

- Не, не – оправда се хубавицата – аз съм почтена дама, а и тогава… спях.

- Ето, имаш пълни основания да го осъдиш поне за 50 хилядарки – рече делово Снежанка.

- Но нямам свидетели... Избяга като страхливец и никой не го видя.

- Катерицата би могла да свидетелства срещу определено заплащане... Най-хубавото е, че иска само желъди – намигна й се хитро Алиса...

*конвекция - движение на молекулите във флуиди и геоложки образувания (рейдове). Този процес не може да се осъществи при твърдите тела, тъй като в тях няма нито големи течения, нито значителна дифузия. /бел.на автора/



Тагове:   дело,   приказки,   конвенция,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 565038
Постинги: 238
Коментари: 1252
Гласове: 5812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930