Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2017 19:03 - За редакторите на онлайн издания!
Автор: miri479 Категория: Забавление   
Прочетен: 1023 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 13.09.2017 10:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Внимание: В продукта може да се съдържат елементи на хейт!

Та, скъпи редактори, след като сте забавили отговора си три месеца /а сте го обещали най-много до един/, струва ми се, не е нужно да си правите труд изобщо да отговаряте! Той, авторът, вече е напълно наясно, че не сте му одобрили произведението...Защо се хабите да измисляте надути, нищо не казващи отговори, които тотално да го обезсърчат, ако е мислел да ви праща друг разказ /примерно/...

А, да, да не пропусна да спомена, че, цитирам „сърдечните извинения” /на редакторите/ по повод забавянето, са също съвсем излишни... Малко странен израз апропо, защото човек обикновено се извинява искрено, не сърдечно /или поне, на мен досега не ми се е случвало да се извинявам сърдечно, допускам обаче и да съм някакъв изолиран случай/.

И като сме почнали, да „уважа” и организаторите на онлайн конкурси. Още помня изявление след един такъв за фентъзи, проведен по инициатива на електронно издание /преди много години/. Организаторите благоволиха да съобщят /не помня колко време след първоначално обявените дати за резултатите/: „Простете, че се забавихме, но мъката по изчитането на еди колко си разказа си беше... мъковна.”... /цитирам по памет/...

Ми, извинете, Вие го обявихте. Отде да знаем /ние, простосмъртните/, че такова МЪКОвение Ви причиняваме, участвайки в него? Оки, няма повече, аз не съм жесток човек:)...

А инак, извинението се приема, де, щом е пък и сърдечно на всичко отгоре. След като Ви отне три месеца да измислите нещо толкова „гениално”, явно не напразно сте завършили филология:). Между другото, филолог съм и аз, ама вече започвам да схващам, защо хората не ни харесват особено – може би, ако се изразявахме по-малко превзето... и повече смислено, щяхме да сме с идея по-симпатични...

Хайде, със здраве:)...




Гласувай:
4



1. rosiela - Дълбоката
12.09.2017 20:45
истина!
цитирай
2. miri479 - Благодаря,
13.09.2017 04:06
за разбирането:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 555211
Постинги: 237
Коментари: 1252
Гласове: 5762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031