Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2019 19:43 - Фейсбук: начин на употреба:
Автор: miri479 Категория: Забавление   
Прочетен: 1802 Коментари: 12 Гласове:
7

Последна промяна: 27.07.2019 23:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Увод: Там можете да разгледате изложение на: тролове, спамъри, хейтъри и всякакъв друг вид едър, среден и дребен добитък /по-пъстро от зоопарк:)/.

Изложение: Най-важните условия за популярност: да не пропускате ден, без да влезете, да отбелязвате всяко ново посещение при: фризьор, маникюрист… На море, басейн, в кино, театър, планина, ресторант, спа-център, тоалетна и… останалите културни мероприятия, съпътстващи личния Ви живот:)/.

Не забравяйте да тагнете приятелите, с които сте посетили въпросния обект. Те задължително ще Ви лайкнат, а покрай тях и техните френдове, та става една веселба…:)

А-а, чакайте, че забравих: разходка по магазините, с цел шопинг-терапия, нов тоалет, прочетен виц и други важни събития от живота Ви /не подценявайте подобни неща:)/.

Винаги поздравявайте приятелите си за рождения ден именно оттам /по телефона вече е демоде – ми как другите ще разберат оригиналните Ви послания,… копнати от нета?/…

Задължително избирайте усмихната физиономия за профилната си снимка и никога не отразявайте тъжните случки от живота си, за да не депресирате останалите потребители на социалната мрежа и да не получите коментар от типа: „Мила, много съжалявам за болестта, която те е сполетяла” /когато не сте писали нищо за никаква болест, а за съвсем други неща, но-оо… това са подробности:)/…

Непременно добавете статуса си: необвързан, обвързан, полуобвързан и… другите форми на обвързаност /интересите Ви не са от такова значение, може да ги пропуснете:)/.

Заключение: Е, толкоз засега от мен, като си направя нов профил /че старият ми се бъгна след едногодишно непосещаване/, може и пак да пиша за фейсбук /понеже си го обичам:)/. Лека вечер:).




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-))
17.07.2019 20:11
тук е същата ...идиотия, уважаема г-жа..
има дежурни около 20 25..лайкаджии
знаете ги, сигурна съм..
те дори и НЕ се четат..щот..да замълча тук..
усмивки...
цитирай
2. miri479 - еми, усмивки,
17.07.2019 20:17
какво друго:))
цитирай
3. germantiger - ...
17.07.2019 20:32
нямам фейсбук и никога не съм позлвал

но съм убеден, че НЕ е толкова зле

чувал съм, чевъв фейсбук хора се събират и за граждански инцииативи - ремнти по "графа" в софия итн
цитирай
4. germantiger - +
17.07.2019 20:33
това с обвързан и необвързан, също е ОК

тъй-като флирта и секса са едно голямо удоволствие за повечето хора -това с обвързването има все пак някакво значение
цитирай
5. miri479 - Да, така е, получавала съм полезна инфорамация
17.07.2019 21:10
и от фейсбук /например за изложба в града, в който живея/, но повечето е...ами,... вицове, клипчета... Омръзна ми:). Пък за флирта, така е, прав си, по принцип малко си преувеличавам, по "стара традиция"...:)
цитирай
6. germantiger - няма никакъв проблем в преувеличението
17.07.2019 21:33
всички понякога преувеличаваме, обикновено за да заострим вниманието върху проблема, тенденциите или недоволството нима
цитирай
7. barin - Здравей, Мири. От Фейсбук научавам ...
17.07.2019 21:42
Здравей, Мири. От Фейсбук научавам за много неща из града, но е пълно с излишна информация. Може би ползите да са малко повече от вредите. Не възприемам Инстаграм, а имам профил и в Пинтерест.
Поздрави!
цитирай
8. miri479 - Здравейте пак,
18.07.2019 07:06
Митак, преувеличих, защото
се опитах да е смешно, но май не ми се получи, а излезе като някакво мрънкане:).
Барин, така е,
има интересни неща във фейсбук и ползите са повече от вредите /то вреди няма как да има, поне за възрастен човек, според мен:)/. Инстаграм и други подобни никога не съм ползвала. Поздрави!
цитирай
9. peperutka - :-))))
18.07.2019 09:11
мире..забраЕх ++++++
гепи 5..
Джулка, с усмивка..
цитирай
10. miri479 - Гепи,
18.07.2019 10:53
аз не държа на +, нито на прочити, само ми се иска определени хора да прочетат и да ме разберат,но... Това не зависи от мен, благодаря:)
цитирай
11. valdor1355 - Най- хубавото на социалните пла...
18.07.2019 13:43
Най- хубавото на социалните платформи е опцията да блокираш и следваш само хора, които са ти приятни. Другата опция, която обичам е, че до мен имат достъп само приятели. И изолацията от всичко, което не ми допада е пълна. :)
Поздрави, Мири. :)
цитирай
12. miri479 - Права си, Валдор,
18.07.2019 15:58
Това беше просто шегаджийски текст, социалната мрежа не е виновна, беше ми малко тъпо, че имам приятели, които сякаш вече „живеят” в нея и като седнем на кафе, вместо да си говорим, постоянно си проверяват съобщенията през телефона. Поздрави:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 561728
Постинги: 237
Коментари: 1252
Гласове: 5797
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930