Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2022 13:31 - Лекарството
Автор: miri479 Категория: Хоби   
Прочетен: 1966 Коментари: 6 Гласове:
15

Последна промяна: 25.11.2022 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
/разказ/

Всичко започна в Египет. Мъжът ми в последния момент получи ангажимент и не можа да дойде на дългоочакваната ни отпуска, затова ми се наложи да замина сама.

Хотелът беше като в палат от приказките, с външен басейн, подържани цветни градинки и красиви шадравани в дворната част.

Записах се на екскурзията за Луксор и Карнак на другия ден, после се порадвах на близкия плаж на Червено море, след което се върнах в стаята си, приготвяйки се за сън, защото на сутринта трябваше да отпътуваме рано с останалите туристи. Стаята ухаеше приятно на странна смесица от ароматни парфюми, изпих си лекарството преди лягане и се пъхнах под завивките... През нощта ме споходиха странни кошмари, които не помнех, но когато скочих от леглото, дочух страховити звуци в коридора, отключих вратата и се впуснах на „изследователски поход” навън. Помещенията бяха мрачни и пусти, за щастие /или може би не/ автоматичното осветление се включи и различих чудовищни сенки по стените, които напомняха древните чудовища от страната на фараоните, дето бях виждала по туристическите брошурки, преди да замина... Попаднах на чудно изваяна статуетка на Нифертити, с толкова реалистично изображение, че за момента се стреснах. Залутах се из етажите и когато се опитах да намеря стаята си отново, вече бях напълно объркана. Сигурна бях, че тук съм видяла  фигурата, но от нея нямаше и следа, сякаш се бе изпарила.

Така се изгубих, че внезапно се озовах в местния снек-бар, вътре имаше феерия от мистериозни, цветни сияния, изкуствени вътрешни водопади, а звуците от традиционните ритми на местните инструменти се смесваха малко зловещо. Бях единственият посетител в този час, сервитьорът бе с гръб към мен, така и не видях лицето му, докато гърлено ме попита нуждая ли се от нещо. Помолих да ме упъти към стая 208, а той само ми посочи в ляво, без дори да се обърне към мен. Мраморната царица така и не се появи, но дочух приглушени детски викове откъм общите веранди, които сякаш ме приласкаваха с думите „Мамо, мамо-о-о”. Затичах натам, ала гласът изчезна и когато внезапно се заковах пред вратата, ненадейно, сякаш от нищото, изникна камериерка с мило изражение на лицето:

- Чухте ли глас на хлапе? – опитах да не звуча като напълно побъркана.

- Разбира се, аз също се събудих от него, идваше ето оттам – с любезна усмивка, жената ме поведе през странични стълби, които до този момент не бях забелязала, скрити зад тежки, червени завеси...

Когато стъпихме на малката, външна тераса, към нас се нахвърли нещо и в опит да се отбраня, скочих към перилата вдясно с писък... Събудих се на ръба, в опит да скоча от третия етаж, служителката на хотела ме задържаше и викаше помощ, а когато се намесиха няколко мъже с черни униформи и мрачни лица, тя не си спомняше изобщо да сме говорили, или да ме е упътвала до мястото... Помогнаха ми да се прибера в 208-ма, където, силно разстроена и шокираха, посегнах пак към сънотворните и тогава забелязах лека разлика във вида им, после прочетох и името, отличаващо се само с една буква от традиционните, които си взимах. Веднага проверих в Интерет и се оказа, че тези предизвикват халюцинации и нежелани ментални реакции у пациента....  Последно съпругът ми ги беше купувал... Вече се зазоряваше и реших да се обадя на най-близката си приятелка Меридит, завършила медицина, с обяснението, че в аптеката явно е станала досадна грешка и са ми изпълнили неправилно рецептата, питах я какво да предприема, но когато й споменах за какъв медикамент става въпрос, тя възкликна леко притеснено:

- Невъзможно е, това се взима със специална препоръка от психиатър, никой фармацевт не би могъл да се обърка така! Кой ти го взе?

- Мартин – промълвих задавено аз, вече започвайки да се съмнявам в психическото си здраве, или в... добрите намерения на любимия си, който ме уверяваше, че ще си прекарам чудесно и без него... Замислих си, какво ли би спечелил той от смъртта ми – вила в провинцията, луксозен апартамент в центъра на Манхатан, скъпа кола, свивах пръстите си един по един...

Точно в този миг на вратата ми се почука, бях забравила да я заключа и на прага се показа... Самият той, с вечната си чаровна усмивка...

- Изненада, скъпа, освободих се! Ще дойда с теб до гробницата на кралете и ще се забавляваме до края на отпуската. Между другото, говорих с познат психолог и той смята, че според него за теб са по-подходящи ето тези – и извади малка опаковка с дребни розови таблетки.

- Не!- извиках в паника аз и се задърпах от него.

- Нямаш ли ми доверие? – лицето му изведнъж стана злобно и се хвърли към мен, с протегнати заплашително ръце. Усетих примката около врата си, едва успях да изкрещя и започнах отчаяна, обречена схватка със силните, мъжки длани...

***

Събудих се в психиатричното отделение, където тактично ми разказаха, че съм получила нервна криза, след среднощния ми опит за самоубийство от балкона, после съм крещяла сама в хотелската си стая и съм се борила с несъществуващ опонент... Не са намерени никакви лекарства в багажа ми, които да обяснят подобно поведение... Докато лежах в лудницата, написах кратката си история от преживяванията в Египет на Мери, с молба, ако нещо се случи с мен, да я пусне в социалните мрежи, за да може по-лесно да се разкрие евентуалния извършител... Така че, щом четете тези редове, най-вероятно вече съм мъртва, но не се безпокойте, всичко ще бъде наред:)...



Тагове:   хорър,   разказр египет,


Гласувай:
15



1. valeska - Здравей, Мири!:)
10.04.2022 19:23
Благодаря за свежия полъх от психиатрията... Иначе виждаш какво мазало е тук!
цитирай
2. miri479 - Привет, Валеска,
11.04.2022 08:56
Поздрав от психиатрията:).Благодаря,че на намина!
цитирай
3. barin - Здравей, Мири. В разказа си спом...
16.04.2022 08:28
Здравей, Мири. В разказа си споменала две големи забележителности: Луксор и Карнак. Чел съм много за тях. Скоро не съм попадал на разкази, а само на спорове около войната Украйна- Русия. Затова снощи написах тема за друга битка- римляни срещу келти от античността.
Поздрави!
цитирай
4. miri479 - Здравей, Барин,
16.04.2022 08:43
аз съм била там и на пирамидите в Гиза също, да се изфукам:). Прочетох твоята тема - както винаги е интересна и научих нови неща. Поздрави! А може би сега наистина не е време за разкази, при тази трагедия, която се разиграва в момента, за съжаление...
цитирай
5. tonsun - Мдаааааа. . . А дали някой наистина ...
30.04.2022 10:22
Мдаааааа...
А дали някой наистина знае, кое е правилното лекарство и къде точно се намира психиатрията?!?
цитирай
6. miri479 - :)
01.05.2022 11:05
скоро ще разберем:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 567020
Постинги: 238
Коментари: 1252
Гласове: 5813
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930